Inspiration & Intelligence
КОМПАНІЯ БЕЗ ЛОГОТИПУ - ЯК ЛЮДИНА БЕЗ ОСОБИ
"Тисячоліттями люди потребували соціальної ідентифікації та бажали її. Уявіть собі фермера, який таврує худобу, щоб позначити свою власність, або муляра, який з гордістю висікає свій фірмовий знак.
Заплющте очі і уявіть McDonald's. Що ви бачите? Може, золоті арки? У випадку з товарами й послугами, що володіють яскравим фірмовим стилем, люди часто спочатку думають саме про цей стиль, тільки потім вже про сам продукт. Візьмемо Microsoft, Apple, Ford і Target. Велика ймовірність, що навіть не побачивши перед собою логотипів, ви досить чітко їх уявите. Зрозуміло, щоб досягти такого рівня впізнаваності, необхідні величезні інвестування в маркетинг, але все одно важливо «показати товар лицем»."
Девід Ейрі "Логотип та фірмовий стиль"
Переосмислити важливість фірмового стилю
Справедливо це чи ні, але ми і справді часто судимо про книжки за обкладинками. Ось чому сприйнята цінність товару або послуги зазвичай вище, ніж цінність справжня. Логотип, який постійно падає в очі, вселяє довіру, а довіра спонукає клієнтів купувати знову і знову. Це все одно що зв'язати особу з ім'ям - логотипи допомагають людям пам'ятати випадки, коли вони вже мали справу з компаніями.